Întrebare: În cât timp se livrează o comandă?

Răspuns: 1-2 zile lucrătoare.

 

Întrebare: Curierul poate livra sâmbătă?

Răspuns: Da, însă trebuie să solicitați acest aspect în formularul de comandă.

 

Întrebare: Am trimis o comandă, dar m-am răzgândit. Pot să o modific?

Răspuns: Da, în condițiile în care comanda nu a fost livrată deja prin curier. Vă rugăm să anunțați la numărul 0799.213.785 sau să trimiteți e-mail la comenzionline@barleta.ro.

 

Întrebare: Produsele se pot folosi în Industria Alimentară și a Serviciilor Publice ?

Răspuns: Da, produsele sunt însoțite de Declarații de Conformitate care precizează că produsele noastre pot intra în contact direct cu alimentele și nu sunt toxice.

 

Întrebare: Dacă achiziționez mai mult, pot să primesc un discount?

Răspuns: În funcție de valoarea produselor cumpărate, se oferă următoarele discounturi:

 

Peste 5950 lei             -discount 2%

 

Nu fac obiectul discountului:  contravaloarea transportului și produsele din categoria Saci pentru mangal, brichete și cărbune .

 

Întrebare: Cine plătește taxa de mediu?

Răspuns:  Pentru toate produsele neutre, Barleta va plăti taxa de mediu. Pentru produsele personalizate (cu designul dorit de dumneavoastră), taxa de mediu va fi plătită de către client.

 

Întrebare: Se poate trimite o comandă personalizată la care să apară logo-ul companiei mele?

Răspuns: Da, trebuie să completați informațiile de la secțiunea Produse Personalizate.

 

Întrebare: În cât timp se onorează o comandă personalizată?

Răspuns: În medie 4-6 săptămâni în funcție de tipul de produs; după completarea formularului din secțiunea Produse Personalizate, veți fi contactat de către un reprezentant de Vânzări.

 

Întrebare: Nu reușesc să plasez o comandă. Ce trebuie să fac?

Răspuns: Va rugăm să ne contactați la numărul 0799.213.785 sau pe e-mail: comenzionline@barleta.ro