Întrebare: În cât timp se livrează o comandă?
Răspuns: 1-2 zile lucrătoare.
Întrebare: Curierul poate livra sâmbătă?
Răspuns: Da, însă trebuie să solicitați acest aspect în formularul de comandă.
Întrebare: Am trimis o comandă, dar m-am răzgândit. Pot să o modific?
Răspuns: Da, în condițiile în care comanda nu a fost livrată deja prin curier. Vă rugăm să anunțați la numărul 0799.213.785 sau să trimiteți e-mail la comenzionline@barleta.ro.
Întrebare: Produsele se pot folosi în Industria Alimentară și a Serviciilor Publice ?
Răspuns: Da, produsele sunt însoțite de Declarații de Conformitate care precizează că produsele noastre pot intra în contact direct cu alimentele și nu sunt toxice.
Întrebare: Dacă achiziționez mai mult, pot să primesc un discount?
Răspuns: În funcție de valoarea produselor cumpărate, se oferă următoarele discounturi:
Peste 5950 lei -discount 2%
Nu fac obiectul discountului: contravaloarea transportului și produsele din categoria Saci pentru mangal, brichete și cărbune .
Întrebare: Cine plătește taxa de mediu?
Răspuns: Pentru toate produsele neutre, Barleta va plăti taxa de mediu. Pentru produsele personalizate (cu designul dorit de dumneavoastră), taxa de mediu va fi plătită de către client.
Întrebare: Se poate trimite o comandă personalizată la care să apară logo-ul companiei mele?
Răspuns: Da, trebuie să completați informațiile de la secțiunea Produse Personalizate.
Întrebare: În cât timp se onorează o comandă personalizată?
Răspuns: În medie 4-6 săptămâni în funcție de tipul de produs; după completarea formularului din secțiunea Produse Personalizate, veți fi contactat de către un reprezentant de Vânzări.
Întrebare: Nu reușesc să plasez o comandă. Ce trebuie să fac?
Răspuns: Va rugăm să ne contactați la numărul 0799.213.785 sau pe e-mail: comenzionline@barleta.ro