Viziunea noastră este aceea a unei companii de încredere, în care relația de colaborare dintre specialiștii noștri și clienții care ne solicită serviciile, este strânsă și concepută special pentru a înțelege cât mai bine necesitățile, așteptările și respectiv problemele reale cu care vă confruntați, oferindu-ne astfel posibilitatea de a presta servicii cât mai complexe și eficiente, care să vină în sprijinul dumneavoastră.

Experiența profesională vastă, obținută pe parcursul a 25 de ani în care am prioritizat întotdeauna cerințele partenerilor, nevoile propriilor angajați, precum și preocuparea în ceea ce privește protejarea mediului înconjurător, ne-au conferit în prezent poziția de lider pe piața ambalajelor de hârtie din România.

În compania BARLETA, noi știm că ambalajul reprezintă identitatea produsului dumneavoastră,  de aceea, susținem creativitatea și ideile originale prin folosirea tehnologiilor de ultimă generație care pot satisface chiar și cele mai exigente cerințe sau așteptări. Totodată, vă oferim consultanță specializată în design-ul ambalajului potrivit, protejând valorile care contează pentru dumneavoastră și aspectele la care țineți cu adevărat.

În ciuda dificultăților întâmpinate și a provocărilor cu care ne-am confruntat, am reușit să satisfacem chiar și cele mai pretențioase așteptări, clădind parteneriate care să se bazeze pe încredere și respect reciproc.

De asemenea, atenția la detalii și responsabilitatea cu care realizăm fiecare ambalaj, se reflectă în dezvoltarea unor produse unice, de cea mai înaltă calitate.

Existența sau crearea unei viziuni bune este o condiție necesară dezvoltării oricărei companii. Fără viziune, compania este condamnată la stagnare, la involuție sau chiar la faliment, dacă operează într-un mediu puternic concurențial.

De-a lungul timpului am evitat punctarea unor obiective nerealiste, care nu pot fi orientate către așteptările colaboratorilor cu care lucrăm și a căror efecte nu ar reuși decât să creeze tensiuni sau frustrări în relația client-furnizor, contribuind ulterior la formarea unei imagini negative care să fie asociată brand-ului BARLETA.

Obiectivele noastre strategice au fost formulate într-un mod flexibil și pragmatic, pentru a susține viziunea și misiunea la care am aderat. Astfel, am concentrat în acest proces întreaga noastră voință, experiență, cunoștințe și capacitate de lucru, pentru a sprijini firma în procesul de dezvoltare, în ciuda contextului unei competitivități acerbe pe piața de bunuri și servicii.

Viziunea presupune o gândire dinamică și capabilă să evalueze pe termen lung șansele reale de dezvoltare ale unei companii sau organizații. În cazul nostru, perspectiva brand-ului BARLETA  a fost întotdeauna împărtășită de către toți membrii companiei, iar acest lucru ne-a susținut în generarea de atitudini și idei inovatoare.

Succesul obținut în timp demonstrează faptul că imaginea vizualizată de către noi a fost construită în mod realist și proiectată să producă rezultatele menite să recompenseze efortul investit, contribuind astfel la dezvoltarea firmei.

Datorită unui management de calitate și a reputației deosebite clădite pe nivelului ridicat de satisfacție al clienților noștri, BARLETA este partenerul ideal pentru gestionarea afacerilor dumneavoastră în ceea ce privește necesitatea producției și a furnizării în vederea utilizării de ambalaje special create și adaptate cerințelor dumneavoastră.

Ambalajele pe care vi le oferim sunt confecționate din materiale de calitate, fiind produse biodegradabile, ecologice și reciclabile, fără substanțe toxice în compoziție. În cazul în care nu mai doriți reutilizarea lor, vă recomandăm reciclarea într-un mod corespunzător, avand în vedere protejarea mediului înconjurător.

Trăim într-o lume caracterizată de schimbare, de aceea este foarte important să menținem pasul cu cerințele pieții actuale, motiv pentru care suntem dispuși să investim timp și energie pentru a crea produse de calitate superioară, menite să corespundă așteptărilor dumneavoastră.

Este extrem de important pentru noi valorificarea produselor dumneavoastră, deoarece satisfacția unui lucru bine făcut reprezintă un factor menit să confirme succesul unui parteneriat trainic și promovarea unei viziuni de succes.